Welkom bij Tickets helpdesk van VitoSoft
Tickets en helpdesk software voor mkb
Geen tijdsverspilling aan werkoverdracht. Binnen no-time weet iedereen wat er speelt. Zo voorkom jij dat de klant meerdere keren moet uitleggen waarom hij belt.

Het beste van onze ticket en helpdesk oplossing
Met onze ticketmodule is op het dashboard direct inzichtelijk wat er moet gebeuren. Heb je de klantondersteuning ingericht met verschillende SLA’s? Omdat de workflow wordt aangepast aan jouw eigen werkprocessen volgt de ticket altijd de juiste procedure. Klanttevredenheid start met een juiste en tijdige communicatie. Onze ticketmodule geeft je hiervoor de juiste tools. Nu ben jij aan zet!


Eigen service niveau
Werkprocessen en dashboardschermen worden ingericht volgens van jouw eigen procedures. Op basis van de verschillende SLA’s kan de workflow aangepast worden per type contract. Wel zo makkelijk.

Inzicht
Verleden, heden en toekomst. Wat hebben we voor deze klant al gedaan? Waar zijn we nu mee bezig? Wat staat er nog op stapel? Via de overzichtelijke schermen heb je binnen no-time inzicht in wat er allemaal speelt bij je klant.

Rapportage
Tijdige feedback naar je klant, ook als het soms wat langer duurt om iets op te lossen. Via je eigen grafieken en rapporten op het dashboard weet je gelijk welke dossiers extra aandacht vragen.

Services Tickets Helpdesk
Wat Kan Ticket service Doen voor Jou?

BEHEER VAN KLANTEN EN CONTACTPERSONEN
Via registratie SLA automatisch inzicht welke klant welke service krijgt.

DASHBOARD MET OPENSTAANDE CALL'S
Bij opstarten gelijk duidelijk hoeveel call’s er openstaan. Bijvoorbeel onderverdeeld naar 1e, 2e en 3e lijn’s. Wachttijden, urgentie etc.

WORKFLOW EN AUTOMATISCHE TAAKAFHANDELING
De ticketworkflow wordt ingericht op basis van je eigen werkprocessen.

INTEGRATIE MET ANDERE APPLICATIE
Via onze universele cloudkoppeling kunnen de tickets vanuit andere applicaties benaderd worden. Vraag naar de mogelijkheden.

DOSSIER MET MAIL, DOCUMENTEN EN TAKEN
Via overzichtelijke schermen heb je in no-time inzicht in verleden, heden en toekomst van de klant.

KLANTENPORTAAL
Klantenportaal op je website met de actuele status van een ticket. Vraag naar de mogelijkheden.
Get Started
Het is Nooit Te Laat of Te Vroeg om Te Beginnen
Of je nu starter bent of al jaren bezig met allerlei oplossingen voor relatiebeheer. Je kunt ons altijd uitnodigen voor een vrijblijvend intake gesprek.